خرید از سایت برند کاپا ترکیه Kappa
نوشته شده توسط : اشکان زایر اومالی

کاپا (Kappa) یکی از برند های ایتالیایی برجسته ورزشی می باشد، که سال 1967 در ایتالیا متولد شد و توسط بزرگترین تیم های جهان و باشکوه ترین ستارگان ورزش مورد استقبال قرار گرفت. کاپا، لباس های ورزشی شیک و منحصر به فرد را برای رشته های ورزشی فوتبال، بسکتبال، والیبال، اسکی، قایقرانی، گلف، شمشیربازی و هنرهای رزمی تولید می کند. لوگوی کاپا تصویری از یک زن و مرد را به یکدیگر متصل می کند، نشان دهنده برابری مردان و زنان و حمایت متقابل آن ها است. آرم “Omini” این برند به معنای کیفیت، اصالت و برابری است. به دلیل محبوبیت این برند و نداشتن هیچگونه فروشگاه و نمایندگی در ایران, بر آن شدیم که امکان خرید مستقیم اینترنتی از فروشگاه آنلاین کاپا ترکیه و تحویل درب منزل در ایران با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان را توسط پلتفرم ایپک  پورت فراهم نماییم. خرید از سایت کاپا ترکیه با ایپک پورت!

تاریخچه برند کاپا - Kappa

کاپا یکی از مارک های برتر در زمینه تولید لباس ورزشی و پوشاک لایف استایل در سراسر جهان است: یک مارک فنی، بی رقیب، رنگارنگ، انعطاف پذیر، شایسته، جهانی و ایتالیایی. فعالیت این برند ورزشی در تولید پوشاک رشته های فوتبال، بسکتبال، والیبال، راگبی و نیز مسابقات رالی و ... است. محصولاتی نوآورانه با عملکردی پویا و مطابق با مد روز.
در سال 1916 آبرامو ویتاله Abramo Vitale شرکتی برای تولید جوراب و لباس زیر در تورین ایتالیا افتتاح کرد. خرده فرروشان کالا به این محصول قدرت و اعتبار بیشتری بخشیدند و بسته بندی های مجموعه محصولات را با علامت "K" که از نام آلمانی Kontroll گرفته شده بود، مارک کردند. از همان لحظه مشتریان فقط جوراب های K را سفارش می دادند و در مدت زمان کوتاهی کاپا به رهبر بازار جوراب و لباس زیر تبدیل شد.

در سال 1968 به دنبال وقایع رخ داده در آن زمان و رکود اقتصادی، کاپا تکامل بیشتری پیدا کرد. مائوریتزیو ویتاله 23 ساله و نوه بنیانگذار کاپا، مدیرعامل تازه منصوب شده، جان لنون را که یک مصدوم جنگ ویتنام بود، در مصاحبه تلویزیون با یک پیراهن نظامی دید. که باعث شد ایده ای به ذهن او برسد؛ مائوریتزیو ویتاله هزاران تی شرت فروخته نشده در انبار داشت، که آنها را به رنگ سبز رنگ آمیزی کرد و با ستاره ها و نشان های نظامی سفارشی نمود. این تولد محصولات جدید با مارک Robe di Kappa بود که به هدف گسترده ای، مصرف کنندگان جوان را به خود جذب کرد. سپس با ایجاد آرم "Omini" نیمرخ یک زن و مرد جوان که پشت به پشت هم نشسته اند، به تخیل جمعی وارد شد. آرم اُمینی، تأکید بر شاخص برند جدید و تعامل دو طرفه هم برای مردان و هم زنان بود.

نکات کلیدی درباره خرید از سایت کاپا ترکیه:

  • کالاهایی را انتخاب فرمایید که تخفیف بالا و قیمت مناسبی دارند.

  • در هنگام ثبت سفارش حتما رنگ و سایز دقیق خود را انتخاب کنید.

  • پس از انتخاب کالا سریعا اقدام به ثبت سفارش در سایت ایپک پورت نمایید چرا که هر لحظه امکان به اتمام رسیدن کالای موردنظرتان در سایت حراجی وجود دارد و امکان شارژ مجدد وجود ندارد.

  • هنگام خرید حتما به نظرات سایر کاربران و امتیاز فروشگاه تامین کننده توجه بفرمایید. امتیاز بالا تر نشان دهنده ی کیفیت سرویس دهی بهتر و محصولات با کیفیت تر نسبت به سایر فروشگاه ها می باشد.

ثبت سفارش خرید از سایت کاپا ترکیه و تحویل درب منزل در ایران با ایپک پورت

اگر قصد خرید محصولات اورجینال کاپا Kappa را دارید، کافیست وارد وب سایت کاپا ترکیه شده و بعد از یافتن محصولات مورد نظر خود لینک آن ها را کپی کرده و در فرم ثبت سفارش خرید از ترکیه در صفحه اول سایت ایپک پورت ثبت نموده و پس از تکمیل اطلاعات طبق آموزش مقاله ی " خرید از ترکیه و تحویل در ایران "، کالای خود را معمولا بین 7 تا 10 روز پس از تحویل محصولات شما به دفتر ترکیه ما از طرف فروشگاه اینترنتی  کاپا درب منزل در ایران تحویل بگیرید. خرید از کاپا ترکیه با ایپک پورت!

سفارش خرید از سایت کاپا ترکیه - kappa

آنلاین از وب سایت کاپا ترکیه خرید کنید! خرید اینترنتی محصولات برند کاپا و تحویل فوری در ایران (جمع بندی)

کاپا ترکیه از یک شرکت تولید کننده جوراب و لباس زیر به یک برند ورزشی جهانی شناخته شده تبدیل شده است. لوگوی منحصر به فرد "اومینی" و تعهد آن به کیفیت و سبک، جایگاه این برند را در صنعت ورزش و مد تثبیت کرده است. امروزه، کاپا با طراحی‌های نوآورانه و میراث غنی خود، همچنان بر لباس‌های ورزشی و غیررسمی تأثیر می‌گذارد.

از آنجایی که این برند در ایران هیچگونه نمایندگی و شعبه ای ندارد, اگر شما هم شیفته محصولات برند کاپا هستید و قصد خرید از این برند را دارید کافیست، به سادگی با مراجعه به فروشگاه اینترنتی این برند در کشور ترکیه و انتخاب محصولات مورد نظر خود و ثبت سفارش خرید و تحویل در ایران از طریق ایپک پورت این محصولات را با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان ایپک پورت تماس بگیرید.




:: برچسب‌ها: کاپا,kappa,کاپا ترکیه,سایت کاپا,خرید از کاپا ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 شهريور 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: